سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :4
کل بازدید :104596
تعداد کل یاداشته ها : 95
103/2/10
5:32 ع

آیا می دانید لهترین نرم افزار ویرایش عکس در کامپیوتر چیست؟. 

 

بهترین نرم افزار ویرایش عکس

کالاسودا- امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و کاربردی باشد.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر

شما شاید یک عکسی را با دوربین حرفه ای خود ثبت کرده باشید ، شاید هم این عکس را با دوربین گوشی گرفته باشید ولی شما نیاز به برنامه ای دارید تا این برنامه ها را ویرایش و مدیریت کنید. ما همه می دانیم که تکنولوژی دوربین ها پیشرفت اساسی داشته است. گوشی های امروزی قوی تر از سال های گذشته شده اند. این موضوع در مورد نرم افزار ویرایش عکس صادق است. فرقی ندارد که شما عکس را با گوشی iPhone X یا دوربین های DSLR ثبت کنید. اگر شما خیلی کیفیت های عکس خود اهمیت می دهید ، امروز قصد داریم تا بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم:

1- برنامه ADOBE PHOTOSHOP CC REVIEW

بهترین نرم افزار ویرایش عکس

نقاط قوت:

این برنامه می تواند عکس های شما را به خوبی ویرایش کند. این برنامه همچنین کاربر را به خوبی راهنمایی می کند. ابزارهایی هم برای طراحی موبایل و وب نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های خوب این برنامه ابزارهای تایپوگرافی است.

نقاط ضعف :

عدم وجود لایسنس دینامیک ، ابزارهای پریمیوم اصلا ارزان نیست. عدم پشتیبانی از HEIC

نتیجه گیری:

شرکت Adobe تلاش کرده تا بهترین در زمینه تولید بهترین برنامه برای ویرایش عکس باشد و همین خاطر هر ساله بهترین به روزرسانی را برای نرم افزارهای خود به بازار عرضه می کند.

2- برنامه ADOBE LIGHTROOM CLASSIC CC

بهترین نرم افزار ویرایش عکس

نقاط قوت :

برنامه ای بی نظیر برای مدیریت عکس ها ، مدیریت بی نظیر دوربین و لنزها. قابلیت شناسایی چهره و تگ ها. قابلیت اتصال به برنامه های موبایل

نقاط ضعف :

سرعت کم نرم افزار ، کیفیت پایین در رقابت با محصولات موجود

نتیجه گیری :

برنامه Adobe Photoshop Lightoom می تواند یکی از برنامه های بی نظیر در زمینه ویرایش عکس برای کامپیوتر باشد.

3- برنامه COREL PAINTSHOP PRO REVIEW

بهترین نرم افزار ویرایش عکس

نقاط قوت :

این برنامه شبیه به فتوشاپ بوده ولی با قیمت پایین تر عرضه می شود. این برنامه دارای افکت ها و ابزارهای ویرایش مناسب و قوی ای است که می تواند برای کاربران جالب باشد. فعال بودن قابلیت تشخیص چهره.

نقاط ضعف :

بعضی از فعالیت ها در این برنامه با سرعت پایین صورت می گیرد. رابط کاربری پیچیده ای دارد.

نتیجه گیری :

می توانیم بگوییم که این برنامه می تواند برای کاربران مناسب و کاربردی باشد. برخی از ویژگی های این نرم افزار برای کاربران حرفه ای کارگشا است. به طور کلی اگر بخواهیم راجع به بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر صحبت کنیم شاید لیست این برنامه ها از 10 عنوان به بالا باشد ولی موضوع اصلی در انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر ، هدف کاربر است و باید کاربر بداند که از این برنامه ها چه انتظاری دارد. در کل تمام این برنامه ها می توانند برای کاربران مفید باشند.

نظر شما در مورد این برنامه ها چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.